وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎ریال ۹٬۵۰۰٬۰۰۰
first freinds۳

دوره  first friends یه دوره آموزش زبان انگلیسی مناسب کودکان 8 تا 12 است که در سه سطح منتشر گردیده و شامل کتاب اصلی ، کتاب کار ، کتابهای کمک آموزشی فلش کارت و CD است. هر کتاب از این مجموعه شامل ۱۰ درس است. این مجموعه کتاب مطابق با سیستم آمریکایی(America Accent) با تمرکز بر مهارت گفتاری و نوشتاری و با ارائه نکات گرامری بصورت غیر مستقیم و گسترش دایره واژگان ، سعی در تقویت مهارت های اجتماعی و عاطفی زبان آموزان در محیط آموزشی و منزل دارد. به عبارت دیگر، هدف از آموزش این مجموعه کتاب ، آشنایی با لغات ، حروف و جملات انگلیسی ساده و رایج همراه با تلفظ ، مکالمات روزمره ، شعر های انگلیسی و نیز آموزش نکات اخلاقی است.
در سطح First friends3 ، برای زبان اموزان عزیز ، ترم های F.F3A , F.F3B ارائه میشود کتاب کمک آموزشی این دوره writing and song است .

ساختار کتاب First friend3

lesson1: صفحه اول هر درس شامل لغات (words) جدید همراه تصویر است که تلفظ لغات با ذکر شماره در C.D موجود است.

lesson2: صفحه دوم هر درس شامل یک مکالمه (conversation) است که متن این مکالمه در کتاب موجود نیست و فقط در CD است.

lesson3: صفحه سوم هر درس از کتاب F.F3 شعری (song) است که در CD موجود است و متن آن در آخر کتاب به شکل نوشتاری آمده است.

lesson4: صفحه چهارم شامل داستان(story) است که متن آن در کتاب و CD هم وجود دارد.

lesson5: صفحه پنجم همین کتاب مکالمه ارائه داده شده که متن آن در کتاب و CD موجود است و همچنین در قسمت پاورقی یک جمله به انگلیسی بعنوان نکته اخلاقی (value) ارائه داده شده که در CD موجود نیست و توسط معلم تدریس میشود و زبان آموزان باید قادر به بیان هر دو فرم انگلیسی و فارسی جمله باشند.

lesson6: در صفحه آخر حروف جدید الفبا(phonics) همراه با تصویر و مثال و تمرین با لفظ صحیح و آواز CD آورده شده است.

ساختار این کتاب تا حد زیادی شبیه کتاب قبلی است با این تفاوت که در صفحه پنجم از کتاب ۳ F.F در بعضی از دروس یک ریدینگ (explore) ارائه شده است که زبان آموزان آن را حفظ می کنند و در بعضی دروس دیگر ، یک کاردستی (project) ارائه شده که زبان آموزان موظف می باشند وسایل مورد نیاز را که قبلا توسط معلم معرفی شده است همراه داشته باشند.

نکته قابل اهمیت در مورد وضعیت نگارش زبان آموزان و انتظار ما از آنهاست:

در سطح First Friends 3 ، علاوه بر دیکته کلمات ، جمله سازی هم کار میشود

نکته بسیار قابل اهمیت در خصوص یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکان و نوجوانان ، لزوم استفاده مکرر از CD و گوش دادن آن ها در منزل است . لفظ صحیح کلمات همراه با تمام مکالمات ، داستان ها و شعر ها در CD موجود است و برای دسترسی آسان تر زبان آموزان عزیز و شما والدین گرامی ، شماره 3

 track هر قسمت روی آن صفحه مشخص شده است.

 

جلد سوم First Friends 3 دربردارنده 10 درس اساسی به شرح زیر می باشد: 1- سلام و احوالپرسی، 2- مدرسه، 3- احساسات، 4- پریدن و فعالیت کردن، 5- اجزاءی خانه، 6- اجزاء اتاق ها، 7- تعطیلات، 8- غذا خوردن، 9- جشن شادی و سرگرمی، 10- شغل ها

 

 

محتوای دوره